Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2011 21:38 - Началото
Автор: ddim Категория: Тя и той   
Прочетен: 371 Коментари: 0 Гласове:
0



Как хубаво беше в началото.

Тръпнех като ме погледнеш само. Чаках с нетърпение всяка среща, всяко позвъняване. Споменаването на името ти дори караше сърцето ми да препуска.

Как ме гледаше. Губех се в очите ти. Изпиваше ме с поглед. Поглед толкова нежен, влюбен.

Докосваше ме. Във всеки възможен момент, дори насън. Докосване толкова страстно и така гальовно.

А целувките ти... Допира на устните ти до моите ме изпращаше в един друг свят. Можех да стоя в този свят с часове. И стоях.

Заспивах в прегръдките ти и се събуждах в тях. Времето спираше в ръцете ти.

И аз приветствах всичко това. Наивното дете в мен вярваше. Вярваше, че винаги ще е като в началото.



Сега пак ме гледаш. Но не с онзи поглед. Докосваш ме, но не по онзи начин. Целувките са бързи, по навик, а на мен ми липсва онзи свят.

Детето в мен е все така наивно. Вкопчва се във всеки миг с надеждата, че ще се върне онова време. Началото.

Как хубаво беше.


Тагове:   начало,   надежда,   навик,   раздяла,   любов,


Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ddim
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9146
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930